بزرگترین وبسایت اموزشی

هربرنامه یا اموزش که نیاز دارید به سایت ما سر بزنید

ده دلیل که میتواند نشانگر هک شدن گوشی هوشمند شما باشد

  • ۰۰:۰۷

👌 ده دلیل که میتواند نشانگر هک شدن گوشی هوشمند شما باشد.

❎ اکثر کاربران متوجه نمی شوند که گوشی هوشمند‌شان هک شده است.

✅ اگر در گوشی خود علائمی را که در ادامه آمده، مشاهده می کنید احتمالا مورد سوء استفاده قرار گرفته است.

💥 افت عملکرد

اگر گوشی هوشمند مورد هجوم بدافزارها قرار گرفته باشد، سرعت عملکرد آن به حد چشمگیری کاهش می یابد.

💥 کاهش دوام باتری

معمولا کاربران می دانند که دوام باتری چقدر باید باشد بنابراین اگر میزان شارژدهی باتری بدون علت کاهش پیدا کرده و دستگاه بیش از حد معمول گرم می شود، می تواند نشان دهنده‌ی هجوم یک بدافزار به گوشی باشد.

💥 تغییر ناگهانی دانلود

خیلی از مواقع وجود یک بدافزار بر روی گوشی هوشمند، از طریق برنامه معمول تبادل اطلاعاتی دستگاه شناخته می‌ گردد. تغییرات ناگهانی و بی علت در نحوه‌ی دانلود و یا آپلود می‌تواند علائم وجود یک نرم افزار جاسوس در گوشی شما باشد.

💥 قطع و یا منقطع شدن بدون علت تماس ها

کاربرانی که گوشی آنها هک شده است، بسیاری از اوقات با وجود داشتن سیگنال موبایل کافی نیز با مشکلات برقراری تماس مواجه می گردند. بطور مثال ایجاد نویزهای متخلف که در حین تماس شنیده می شود.

💥 ارسال و یا دریافت خودبخودی پیام های عجیب

اگر مخاطبین شما می گویند پیامی برای‌شان ارسال کردید ولی شما اطمینان دارید که این پیغام ها را ارسال نکرده‌اید، به احتمال زیاد این مشکل مربوط به وجود یک بدافزار می باشد.

💥 نرم افزارهای جدید

اگر بر روی گوشی خود اپلیکیشن هایی را مشاهده می کنید که مطمئن هستید آنها را دانلود ننموده‌اید، دستگاه شما به احتمال زیاد هک شده است. بدافزارهای پیشرفته می توانند با دانلود برنامه های مخرب که به صورت خودکار نصب می گردند، کنترل کامل دستگاه را به دست گرفته و اطلاعاتی از قبیل موقعیت مکانی و یا اطلاعت شخصی را بدست آورند. در این بین ممکن است بعضی از برنامه ها بطور ناگهانی از کار بیفتد که این نیز می تواند از علائم وجود بدافزار باشد.

💥 نمایش ظاهری عجیب از وب سایت ها

گاهی ممکن است ظاهر وب سایت‌ها با آنچه که شما تا قبل از این دیده‌اید متفاوت باشد، که علت آن می تواند فعالیت‌های مخرب باشد.

💥 افزایش بی علت قبض موبایل

اگر قبض موبایلتان بدون دلیل خاصی افزایش یافته، با اپراتور خود تماس بگیرید و علت آن را پیگیر شوید. زمان ثبت ‌نام کردن در بعضی از برنامه‌های رایگان، ممکن است بدون آنکه متوجه شوید با ارسال خودکار پیامک توسط آن برنامه، موافقت کند.

💥 پاپ اپ‌ یا پنجره‌ هشدار

همانند کامپیوترها، بعضی از بدافزارهای مخصوص موبایل نیز پنجره هشدار یا Pop-up را به وجود می آورند، که از کاربر می‌خواهند یک سری کارها را انجام داده یا اطلاعات خصوصی را وارد کند. بنابراین زمان برخورد با هرگونه پنجره پاپ آپ، مراقب باشید.

💥 نفوذ در اطلاعات

چنانچه هر تغییر بدون علت و ناگهانی را در گوشی هوشمند خود که مشاهده کردید، حتما آن را جدی گرفته و پیگیری کنید.

نظر دادن تنها برای اعضای بیان ممکن است.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
🕵به وب سایت ما خوش امدید 🕵

WWW.GAMEOVER.BLOG.COM

پیام های کوتاه
نویسندگان
Designed By mr. programer Powered by Bayan